2009-04-28

Trött och huvudvärk!

Har varit vaken sen 6.30 eftersom min kärlek skulle upp då och inte kunde jag somna om, på köpet fick jag världens huvudvärk också.. Kunde dagen ha börjat lite bättre?
Börjar jobba 9.30 och slutar 15.30.. Ska då in till min kärlek men först ska jag besöka solariumet en sista gång inför morgondagen! Ska bli riktigt roligt imorgon, det blir en massa folk hemma hos älskling där vi ska grilla, dricka och ha trevligt!

Nu efter lönen har jag handlat lite behövliga saker som:


  • Nya vita Fred Perry skor.

  • Dkny "Fresh blossom" parfym

  • Maxfactor " False Lash Effect" mascara

  • Vit söt t-shirt från H&M

  • Bikini från H&M

  • Shorts som också är från H&M

Skönt att få ha handlat lite nya saker :)

Nej nu måste jag göra mig klar, klockan tickar iväg. Ha en bra dag och en rolig sista april!

Här är den nya bikinin jag beställt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar