2009-04-06

Gaaaah, JAG BLIR TOKIG!
---------------------------------------------------

Mår inte det minsta bättre, bara sämre! Har iaf fått dunder medicinen Cocillana nu! Den hjälper ju dock endast mot min förfärliga hosta och sen gör den mig ju tröttare än tröttast. Men kan jag vila för det? Nope.. Och det värsta av allt kommer nu: Jag och Bella tog en sista(stor risk att det blir en till) cigg och jag tog en halstablett innan vi gick ut. När vi sitter där ute märker jag till min förvåning att jag inte känner någon smak? JAG HAR TAPPAT SMAKEN! Hjälp! Bella frågade om jag kände "cigg-smaken" men det gjorde jag inte heller.. Kan det vara sant?! Jag hoppas smaken hittat tillbaka imorgon annars blir det ju trist att äta!
Har pratat en del med min kärlek idag som skulle ha kommit hit men nu när jag är sjuk är det ingen större idé, vill ju inte smitta honom också. På Onsdag får jag iaf se min skattY!
Men efter deppet om att jag blivit sjuk vart jag ändå lite glad när jag räknat ut att jag kan åka med min kärlek och hans vänner till Finland i sommar :) Om jag får ledigt vill säga. Skulle vara så roligt att åka iväg sen så behöver jag komma bort från hålan..

Ursäkta gnället men jag måste gnälla av mig lite + att jag bara kan gnälla här just nu! Men jag mår rent utsagt bajs! Jag har inte varit så här sjuk på vet inte när. Jag hoppas på en förbättring imorgon.

Så, vad sägs om att starta en film och sedan blunda? Det låter bra tycker jag!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar