2009-04-07

Tjing-tjong!

Mår mycket bättre än igår vilket känns otroligt skönt! Så imorgon ska jag jobba :) Efter att varit hemma 1,5 dag längtar jag tillbaka, måste betyda att jag trivs välldigt bra?!
Idag har jag inte gjort så mycket.. Saga kom hit när pappa och dom jobbat klart. Hon är allt för roligt den lilla tjejen. Så fruktansvärt många ideér och hon pratar om allt. Så roligt att bara sitta och titta och lyssna på henne. Sen kom även Fia upp, spelade lite kort och pratade. Imorgon efter jobbet ska vi in till stan och kika lite :) Slutar ju 13.00 så då måste man nästan passa på.
Och efter det kommer min älskling! Ska nog krama och pussa på honom hela dagen och kvällen. Saknar honom så grymt mycket. Min älskling!

Ska snart kolla klart på filmen jag såg igår, lyckades ju somna efter halva. Sitter just nu och pratar me Fia på msn och sammtigt äter lite godis :) Mumms.. Ibland får man faktiskt det!

Det här vill jag ha i påsk pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar