2009-04-05

Söndags mys!





Kom hem för cirkus 1 timme sedan från att ha firat mormor som jag skrev tidigare idag. Var så roligt att träffa alla igen! Var ju evigheter sedan man såg sin släckt på mammsens sida..


När jag kom hem hoppade jag direkt in i en dusch och tvättade av mig sminket och kröp in i min mysiga morgonrock :) Och nu ligger jag i sängen och tänkte kika på en film. Är så trött och så håller jag på att sjukna till :( Ont i halsen, huvudet och hostar.. Ajajaj inte bra! Och vart är min älskling? Han ska ju ta hand om sin kära när hon är sjuk.. Haha! Får väl försöka klara mig utan honom ikväll då.. Vilket jag verkligen inte vill! Saknar honom ju något fruktansvärt mycket redan. Hur kan man bli som besatt i en person?


Imorgon blir det jobb från 9-17.30.. Lång dag så jag hoppas jag mår bättre än idag för annars blir det jobbigt.. Nej nu vankas filmen!



Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva! -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar