2009-04-05

Godmorgon!

Helgen har varit helt okej, inget att hurra för men hellt okej har den som sagt varit.
Fredag var jag hemma hos älskling och Petra och Erik kom. Vi grillade och drack lite.. Hade en trevlig kväll med prat och skratt.
Lördagen åkte min älskling och jobbade och jag gick ut runt 11 och satte mig på balkongen. Satt där i ca 3 timmar. Var så vamt och skönt! Alle och David kom efter ett tag och solade med mig, fick lite färg iaf ;) Haha.. Sen när älskling kom hem igen åkte vi och handlade lite till maten och en glass fick det bli :) Potatissallad, lax och vitlöksbröd blev det. Jätte gott!
På kvällen kom Chavve, Knut, Erik och Petra, blev lite dricka och kortspel och sedan gick alla ut förutom jag och älskling, eftersom båda två har dåligt med pengar.
Nu sitter jag i deras soffa och lyssnar på alla grabbarna som skrattar och pratar i köket. Ett jädrans liv för dom iaf. Jag ska snart göra mig iordning för att åka till mormor som fyller 80år.
Nej nu rinner tiden iväg. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar