2009-04-25

Jag bara älskar värme!

Har precis suttit ute på balkongen hemma hos min kärlek och fått lite färg :) Jag blir så glad av solen! Idag ska jag och älskling åka till Gränby eftersom jag måste hitta en klänning till sista april.. Men kommer antagligen komma hem tom hänt!
Igår efter jobbet var vi hos syster och firade Saga :) Fikade och hade tevligt.. Efter det bar det in till stan där vi åt en god kebab-tallrik och sedan vart det en tripp till systemet.. Väl hemma hos min älskling så tog vi oss en öl och vi hade så mysigt. Satt och pratade om allt! När vi slutat prata ville så lekte vi mörker kurra-gömma, haha! Sant så sant så gjorde vi det.. Man måste ju få vara barn igen ibland.. Roligt hade vi det iaf!
Kort inlägg men jag inte på blogg humör idag, vill inte sitta inne när det är så fint väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar