2009-04-29

Tråk!

Usch så tråkigt jag har! Älskling och grabbarna är på stan och tittar på fotboll och dricker öl.. Här sitter jag alldeles ensam och tittar på "Efterlyst". Tråkigt fast ganska skönt att få lite "tjej-tid" för sig själv. Har duschat i lugn och ro, rakat benen och smörjt in mig. Nu ska jag snart måla naglarna och sedan sätta mig på ballkongen med ett glas apelsin juice och en cigg. Sen när min kärlek kommer hem igen så får det bli sängen, vill vara någorlunda pigg imorgon!
Har även solat idag här i stan, på "Kamelont" (Vet ej om jag stavat rätt) så grymt bra solarium, STOR skillnad mot Knutby´s! Dom hade ett nytt solarium som man står i när man solar?! Orkar man stå still i 10 minuter eller längre? Jag skulle iaf inte ha ork för det inte. Men dom sa att man tydligen skulle få jämnare färg, inga fläckar på skuldrorna eller rumpan. Så på de viset är det ju bättre, men stå! Nej tack!
Dags för målning av naglarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar