2009-04-09

Hej svejs i lingon skogen!

Nu är jag ledig fram tills på Tisdag. Känns välldigt skönt, ska passa på att sova och bara ta det lugnt! Idag gick allt bra på jobbet, som vanligt! Hade en mysig påsk lunch med alla på dagis. Slutade vid 4 och då åkte jag hem. Hemma väntade min älskling som var ledig idag så imorse när jag åkte och jobbade låg han och sov, gissa om jag var sugen på att åka då? När jag kom hem åt vi lite mat och sedan kom pappa, bror, Ella och Isak hem. Pappsen min har köpt en fyrhjuling.. Så när han hade kört skulle min älskling oxå testa, jag var dock lite fegis och hoppade upp bakom honom. Men när vi hade åkt en liten bit ändrade jag mig och satte mig och körde :) Var så jädrans roligt! Så nu har det brummats en hel del utanför.
Just nu ligger vi i sängen, min älskling tittar på tv och jag passar på att blogga.. Ikväll blir det film tittande och godis :) Mys-Pys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar