2009-04-07

Godmorgon!

Vaknade nästan precis efter en jobbig natt. Kunde verkligen inte sova igår, låg vaken till efter 1.. Sen har jag vaknat var och varannan timme.
Hur mår jag idag då? Ont i huvudet, halsen, öronen och är trött.. Men jag hoppas det inte blir värre för jag vill jobba!! Jag har ingen lust att ligga hemma. USCH!
Haha smaken är iaf tillbaka, eller nästan.. Kände lite kaffe smak när jag drack mitt morgon kaffe så hoppas den kommer tillbaka helt idag.
Läste nyss på systers blogg att min lilla Saga ska komma hit om ca 1 timme :) Finns ingen gulligare tjej. Hoppas Robinsson kommer med oxå!
Ska handla lite presenter snart åt Saga som fyller år. Har kikat lite och hittat det här:








Det finns så mycket gulligt så man vet ju inte vad man ska välja! Ska ta en dag på stan och kika :) Ska även inhandla mig själv sommar kläder och skor fast det får bli nästan lön det.
Nu mina vänner ska jag käka frulle, min mage kurrar ihjäl snars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar