2010-04-12

12/4

Jag måste bara säga en sak, jag är så less på att vara hemma! Att sitta i den här lägenheten själv är ur-trist! Om ändå lill-älskling och älskling hade varit här så hade jag absolut inte klagat.. Och om det ändå fanns något att sysselsätta sig med, någon som har ett bra förslag?!

På onsdag ska vi äntligen hämta hem vagnen:) Ringde dit nyss och den hade kommit, jippi! Det är inte långt kvar tills lill-älskling kommer nu och förhoppningsvis tittar hon ut tidigare! *Håller tummarna för det*

Sitter i köket och försöker få tag på försäkringskassan, men dom har tydligen för många som ringer så inte ens i kö hamnar jag?! Men jag ger inte upp, komma i kö det ska jag!

För varje dag som går så älskar jag dig bara mer och mer!
Du är den som betyder mest för migY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar