2010-04-14

14/4

Godmorgon!
Underbart väder även denna morgon, kan dagen starta så mycket bättre?
Igår så var jag hemma hos Evelina och lilla Novalie hela dagen, från klockan 11 till efter 20 tiden. Hade en jätte mysig dag som innehöll sol, mat, prat och så var vi även nere i min pappas nya hus och kikade. Dagen gick dock för fort!
Idag då.. Jag ska sätta mig ute och njuta av solen om ett litet tag, först ska jag kasta i en tvätt i maskinen och sedan äta lite frukost. Måste även ner i källaren och leta upp vårskorna:)
Kanske får besök av Robbans bror på eftermiddagen och efter det ska jag bege mig in till staden för att träffa min älskling. Vi ska äta sushi på någon ny sushi-restaurang i det nya "stations-huset", hämta vagnen och storhandla lite:) Så min dag ser riktigt bra ut enligt mig..
Nej dags att bege sig ner till källaren..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar