2010-04-23

24/4

Vilken härlig morgon! Jag har varit vaken sedan efter 7 imorse, pigg som en liten lärka. Och man blir ju inte annat än super glad av den vackra stora gula saken som lyser ute! Hoppas det håller i sig hela dagen.

Idag fyller lilla Saga 4 år, Grattis mosters lilla prinsessaY.
Här var hon inte stor :)
Satt igår hemma hos syster och tittade på hennes "dagbok" sedan hon var gravid med Saga. Usch så fort tiden gått! Känns som det inte var mer än 1 år sedan dom åkte till BB.. Det är lite skrämmade det där med tiden.
Så idag ska vi ner till syster för att fira lill-gumman. Av oss, bror+familj och av pappa och carina ska hon få en sandlåda med en massa hello kitty sandleksaker:) Tror verkligen att den presenten kommer komma till stor användning.

Jag sitter för övrigt och väntar på min kärlek som är med Thomas och hämtar en lekstuga till Saga.. När han kommer tillbaka ska vi äta en stooor och mysig frukost tillsammans!

Visste ni att jag har den underbaraste killen av dom alla? För varje dag som går så älskar jag honom bara mer och mer! Inte ens mot allt i hela världen skulle jag byta ut honomYYY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar