2010-04-20

Mumms!

Glass i stora lass!

Har precis ätit glass, Carte d´Or - white chocolate & red fruits.. Yummii! Har ni inte provat den så gör det! Den är underbart god.
Min kärlek tittar på fotboll, Inter - Barcelona, jag som däremot inte lika förtjust sneglar bara lite när bollen närmar sig mål.. Datorn är mer intressant för mig just nu, dock så har jag kikat på allt jag brukar 1000gånger om.. Får väl spela Harpan eller nått liknande för att fördriva lite tid:)

Imorgon så hade jag planerat att vi skulle tvätta våran bil.. Men vädergudarna verkar vilja att vi ska köra runt i en lerhög.. Även på torsdag visade SMHI reng? Vafaaaan.. Får väl vänta tills i helgen innan pärlan får blänka igen..
Jag är lite petig när det gäller bilar.. Har man en fin bil så ska den tamefan inte vara lerig! Det ser ju rent ut sagt förjävligt ut! Håller ni inte med? En fin bil ska blänka! Haha..

Undra när våran lill-älskling tänker kika ut egentligen.. Hon tycker nog inte själv att hon är redo för den stora världen än. Men jag längtar ju så! Jag vill inget hellre än att pussa ihjäl min lilla prinsessa. Jag hoppas verkligen hon kommer tidigare än vad som är beräknat. Jag orkar inte gå med den här magen i 3 veckor till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar