2010-04-28

Överskott på hormoner!

Ja, hormoner har jag så det räcker och blir över vill jag lova, iaf idag! Någon som vill ha några? Usch jag är så känslig.. Minsta lilla fel idag så blir det tårar och snyft! Haha jag kan inte göra annat än att skratta åt mig själv.. Jag brukar inte vara så här känslig, har inte varit det på månader! Tur att min kärlek jobbar så han slipper mig nu..

Klockan 15 så ska jag möta syster vid dagis och sedan ska vi hem till henne. Mamma kommer dit idag så jag måste passa på att träffa henne, var inte igår direkt!
Jag har även pratat med min chef om min lön och precis som jag trodde så hade alla mina extra timmar som jag jobbade i mars kommit bort.. + att 2 veckor från min sjukskrivning ska kommunen betala men det hade dom minsan glömt gjort.. Så nästa vecka kommer det in mer pengar på kontot, tack för det!

Mumms

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar