2010-04-28

När?

Jag undrar verkligen när våran lill-älskling hade tänkt komma ut? Måste hon ligga i magen och gro in i det sista? Jag tycker iaf att hon kan komma nu, den här veckan! Jag orkar inte vara gravid längre, jag vill träffa min lilla prinsessa! Nu nu nu!


Dagen har varit bra, mina hormoner "försvann" sen så ingen känslig Veronica efter det sista inlägget.. Träffade min fina mamma idag, alltid lika mysigt att träffa henne! Vi åt en god sallad till middag med en massa gott i som fetaost, skinka, avocado, majs, oliver, pasta osv.. Sen har vi bara umgåtts mamma, syster och jag.

Imorgon så ska jag till Josse och hjälpa henne att baka bullar tills hon fyller år:) Jag erbjöd mig eftersom jag älskar att baka! Tycker det är jätte roligt och så är det ju väldigt gott;) Ikväll så ska vi titta på filmen Coach Carter och äta choklad, underbart! Måste tipsa om en film vi såg här om dagen, The Hurricane, en grymt bra film! Har ni inte sett den så måste ni se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar