2010-04-03

3/4

Igår kväll så var vi hemma hos min älsklings kill-kompis som fyllde år, det dracks och det stojades. Jag satt ju dock med påskmust, men lika roligt hade jag för det och jag mår nog bäst idag;) Jätte trevlig kväll iaf som avslutades på Mc donalds efter klockan 1 inatt.

Min duktiga älskling är och jobbar idag och jag ska hem till pappa. Hoppas verkligen att det blir någon påskliknande mat:)
Idag så har jag faktiskt packat "BB-väskan", kanske lite tidigt men det är ju faktiskt bara 5 veckor kvar nu och man vet aldrig när hon vill titta ut! Så man bör nog vara lite förberedd iaf.. Det känns så spännande att det börjar närma sig, jag längtar och längtar efter att få se henne!

Vita mys-byxor, hello kitty strumpor samt en body med lite mönster på får bli hennes första kläder:)

Snuttefilten får inte glömmas:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar