2010-04-14

Man mår bra av solen!

Visst gör man? Jag gör iaf det, känner mig så glad och lycklig när solen kikar fram:) Det känns precis som ens batterin laddas om på nytt, kanske stämmer vad vet jag?

Jag har precis ätit en glass tillsammans med min pappa och Thomas, mycket gott och vilka sommarkänslor som sakta kryper fram! Jag bara älskar det här!
Alldeles strax måste jag hämta upp tvätten, hänga tvätten, i med ny tvätt, packa ihop mina saker och sedan bege mig upp till pappa för att träffa Bella innan jag far vidare till stan:) Jag tycker om att ha mycket saker att göra, mycket hellre det än att bara sitta och uggla!
Tyvärr så blir det nästan inga bilder men det är för att kameran är packad i BB-väskan och väskan är i bilen:( Men jag ska försöka bättra på mig och använda mobil-kameran(som suger) lite mer! Time to go..
Den där godingen fick bosätta sig i min mage idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar