2010-04-06

6/4

Lite dålig update från min sida men nu så..
Påskhelgen har varit lugn, min älskling har jobbat heeela helgen - riktigt tråkigt! Jag har varit hos pappa på middag i lördags, marinerad fläskfilé med potatisgratäng och jätte god sallad till det. Och i söndags blev det en liten påsk-middag hos syster, vi gjorde iordning janson, sill, och ägghalvor:) Riktigt gott då jag inte ätit en "riktig" påsk-middag i år, nästa år får det inte bli så!

Igår så var min älskling ledig(1 hel dag på en hel vecka) så vi åkte till min bror där vi fikade och tvättade bilen.. Blev dock en slarvigare variant av tvättning eftersom det precis hade snöat så det var ganska blött på vägarna. Men ren blev den och fin:)

(Bilden är tagen genom vårat köksfönster, därför är den så suddig)

Sedan åkte vi alla till syster + familj, eftersom Thomas fyllt år så firade vi honom lite i efterskott. Han fick av oss 8 whiskeyglas, en finare whiskey och en jätte snygg tröja från J&J.. Det blev jätte god middag och underbar efterrätt!
Usch vad mycket onyttigt som ätits under denna påskhelg, men jag antar att det hör lite till påsken? Men nu får godiset vänta tills nästa helg.

Idag då? Jag vet inte alls vad jag ska göra? Funderar på att stryka alla bebiskläder(dom blir mjukare för er som ej vet).. Det är ju ett väldigt bra tidsfördriv men dock så trist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar