2010-04-19

19/4

I helgen blev det inget bloggande för min del, tyvärr! Hade fullt upp och la därför bloggen åt sidan.. Vi firade bla min älskade farmor som fyller 75 år. Allihopa samlades hemma hos pappa i deras nya hus, åt smörgåstårta, drack och hade trevligt.
Igår så tillbringade jag och min kärlek hela dagen i uppsala hemma hos Alle och David. Vi lagade underbart god mat, oxfilé med pommes och en jätte god sallad! Mycket trevligt..
Sedan på kvällen så hade min kärlek match, som tyvärr slutade illa. Vi fick besöka akuten idag och min älskling hade skadat 2 ledband i foten så nu blir han hemma hela veckan med kryckor och får ej spela fotboll på 6 veckor. StackareY
Sitter just nu med telefonen i örat och väntar på att försäkringskassan ska svara.. Måste kolla hur det går med sjukpenningen för mig, om man får någon eller inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar