2010-04-28

28/4

Gårdagens inlägg kom aldrig in i bloggen pågrundav att mitt internet vägrade fungera stundvis.. Så fort jag tröck på "knappen" publicera inlägg så kom det upp sidan kan inte visas.. Så efter ett X antal försök att få in inlägget så gav jag upp!
Men igår så blev det iaf en tripp in till Uppsala med Josse. Vi besökte Ikea för att handla en mjölkskummare(äntligen kan jag göra kaffe latté) och sedan så lunchade vi på UKK hos min kärlek. Vi åt en mycket god och stor räksmörgås!
Efter det så begav vi oss hem till Josse och jag hjälpte henne att färga sin utväxt, vart riktigt bra. Bara att färga utväxten gör sån skillnad!
Min kärlek kom hem runt 17.30 och då stod maten på bordet, panerad torskfilé med potatis och en sås med hummerfond + kräftstjärtar, vart riktigt gott faktiskt:) Jag är nog en liten kock jag..

Idag så har jag besökt jobbet och fixat lite eftersom min lön var på tok fel.. Jag har fått alldeles för lite pengar vilket jag fixat till nu så jag hoppas att dom kommer in på kontot innan denna vecka är slut!
Skulle även behöva åka in till staden igen för att handla presenter till Josse som fyller år på lördag.. Har endast idag som jag kan göra det! Men först så ska jag göra iordning en stooor kaffe latté till mig;)


Den underbart goda räksmörgåsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar