2009-03-16

Ballar av stål!

Dagen har varit bra, mår bättre än jag gjort på länge vilket känns välldigt skönt! Nu måste jag verkligen ta tag i mig själv och mitt liv vilket känns som jag kommer klara! Har fått sån hjälp av nära och kära så det är mycket det som fått mig att tänka om.. Tusen tack till er, ni är guld värda!
Jobbat idag mellan 11-17.30 och efter det blev det en sväng till Carina. Så skönt att träffa henne och att allt gått braY När vi kom hem vilket var runt 20 tiden så tog jag mig en skön dusch.. Sen efter det fick det bli en kvälls macka :) Har väl legat i sängen nästan hela kvällen, skönt! Kollar på "Ballar av stål", haha helt galet program och jävulens roligt är det.
Imorgon efter jobbet ska vi in till Carina igen och sedan ska jag till min älskling, MYS! Imorgon ska även kryssningen betalas in :) Ska bli skönt att komma bort ett tag, även om det bara är i 2 dagar! Kan lova att den helgen kommer bli galen - galet mycket dricka, galet mycket skratt och galet roligt ska vi ha!
Nu är det nog dags att sova, klockan ringer 7 imorgon! Natti-natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar