2009-03-09

Måndag!

Sitter på jobbet just nu och vill att tiden bara ska springa iväg, men gör den det? Nej den går i snigelfart!
Helgen vart iaf lyckad :) Hade en trevlig kväll hos min älskling som sedan slutade på Etage. Vart mycket dricka, skratt och skojj! Min kärlek skulle självklart sjunga kareoke och när han gick upp på scen så sa han att den låten han skulle sjunga var till mig. Och ja vad ska jag säga? Han sjöng en så fin låt som heter "Just the way you are" och mina tårar bara rann. Usch så gullig han kan vara! Sen så mitt i låten drog han självklart upp mig på scen och sa några vackra saker i microfonen.. Vart så glad!
Söndagen var jag inte lika pigg, bakis som vet inte vad! Men det var det värt. Åkte iaf hem till mig där vi käkade mat, mackor och chips - En riktig bakis söndag blev det.
Nu är det nog dags att slita sig från datan och börja arbeta, skriver ikväll.

Utan dig skulle mitt liv inte vara sig likt! Jag är oerhört glad att du och jag funnit varandra igen. Du är min mening i livet älskling och jag kommer älska dig tills livet tar slut! Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar