2009-03-02

Ny vecka utan nya löften!



Ja man brukar ju nästan alltid (iaf jag) ha nya löften då det är ny vecka, men icke den här veckan!


Idag börjar jag jobba 11 och slutar 17.30.. Skulle helldre jobba tidigt och sluta tidigt! Får se vad som händer efter jobbet men tror det blir till att åka hem och städa rummet.. Skulle ju ha gjort det förra veckan men orkade jag det? Nope.. Så idag måste jag ta tag i det här.. (Det börjar damma igen) Haha nej inte riktigt så illa är det.
Jag ska även försöka hinna i veckan att åka in till banken och få ut ett nytt bankomat kort och så måste jag in på bolaget. För i helgen ska vi antagligen gratta David som fyller 20 imorgon + att han flyttar ju oxå in hos älskling och Alle. Roligt att få träffa honom lite oftare :)



Halv ligger i min säng just nu med morgonrock och tofflor, tror ni jag har lust att gå ut och vänta på en buss i kylan? Haha nej usch, skulle helldre ligga här och mysa. Men hoppas på att dagen går fort så jag får komma hem och dona lite.

Nej nu måste jag byta kläder. Skriver ikväll, byebye!




Saknar min kära syster :( Så jag ska försöka gå till henne någon dag som är passande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar