2009-03-24

"Blogg-torka?"

Dåligt bloggande från min sida just nu men man får ju sina dagar då man verkligen inte orkar blogga, och sådanna dagar har jag haft nu. Men tog mig i kragen och tänkte få ihop ett kort inlägg nu.
Sitter på jobbet och har rast.. Skön dag och jag mår så bra! Är glad eftersom jag ska börja övningsköra snart :) Wohow 2 år för sent Veronica! Men bättre sent - än aldrig tycker jag!
Gjorde ju ett syn test för lite mer än 2 månader sedan och igår när jag hade alla pappren klara för att skicka till Länstyrelsen såg jag att synundersökningen inte får vara mer än 2 månader gammal.. Och mitt var väl sisådär 2 månader och 3 dagar för gammalt. Attans! Men imorgon åker jag in och gör om det.. Sedan skickar jag in skiten! Känns skönt att jag äntligen tagit tag i körkortet! Så får hoppas att det går bra.
Idag efter jobbet åker jag till min älskling. Enda dagen idag vi kan ses i veckan för imorgon har vi någon utbildning och på Torsdag har vi personal möte.
Helgen ser lugn ut, ska så klart umgås med min älskling sen ska jag även träffa mammsen och syster.

Nej nu ska jag kika runt lite innan min rast är slut. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar