2009-03-15

Tuuudelooo!

Helgen har varit så bra, bara tagit det lugnt och umgåtts med älskling och vänner.
I fredags efter jobbet åkte jag och Fia in till stan, gick till min kärlek och hämtade hans nycklar till lägenheten som vi beslogstog. Eftersom vi skulle ner på stan senare så tyckte vi att det kunde vara skönt att vara hos honom istället för att spendra 1 timme på buss, så då hade vi mer tid till att göra det vi skulle. Efter att sminket var klart och endast 2 groggar uppdruckna så åkte vi ner och mötte Bella på stationen. Gick till Dragon Palace ( Vet ej hur det stavas ) och åt en god buffé.. Blev tidigt hem till älskling igen eftersom jag inte kände mig pigg nog för att festa. När vi kom hem till honom så kom det lite folk och dom satt och drack, men jag kan tala om att jag inte ens fick i mig en halv grogg.. Det enda jag ville var att sova! Haha..
Igår när vi vakna och hade ätit en god frukost begav vi oss till Gränby.. Kikade runt men hittade INGENTING, kom därifrån med 3 par trosor! Inget att hurra för. Sen åkte grabbarna iväg för att spela mat och jag fick stå för maten. Stekte kyckling tillsammans med wok-grönsaker och till det fick det bli pasta och sötsur sås, mycket gott blev det! Senare på kvällen åkte vi och skulle handla glass till filmen, men kom från Ica med glass, choklad, nötter och chips.. Samma sak varje gång vi ska handla! Hade en mys kväll ensam med min kärlek, så skönt att få råom varandra själva.
Vaknade innan 10 idag så vi gick upp och satte på kaffe, åt frukost och sedan gjorde jag mig klar. Älskling åkte och jobbade och jag åkte till mammsen min. Drack lite kaffe och sedan kom syster, Thomas och Saga :) Sedan blev det ett till Gränby besök tillsammans med syster för att hitta någon snygg klänning.. Men som den tur man har hittade jag INGET idag heller, kom därifrån med en kaffe och ett paket cigg.. Lyckat! Efter Gränby körde Thomas mig till älskling igen och vad har jag gjort här sedan dess? Vilat ett tag och så har jag tittat på när grabbarna spelat tv-spel.
Har inte bloggat på ett tag så har inte berättat att vi ska på kryssning den 27-29 :) Den blir tillsammans med min älskling, Syster, Thomas, Bror och Josse. Ska bli så jävla roligt! Så ikväll ska vi boka :)
Nej nu kommer snart min älskling hem och då ska vi åka och käka sen åka ut till pappa.. Kommer kännas så tomt nu utan Carina hemma som är på akademiska just nu :( Jag önskar henne verkligen ALL lycka i denna värld men jag vet att det kommer gå bra. YTänker på dig hela tidenY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar