2009-03-03

FRISK!

Det var en kort magsjuka jag hade, tur! Bara en dag och nu mår jag prima :) Super skönt!
Har ändå spenderat dagen hemma eftersom jag inte får jobba förens på Torsdag. Man ska ju vara hemma 48 timmar efter man varit magsjuk. Så jag får försöka stå ut! Men imorgon blir det till att åka in till stan med syster. Måste gå till banken och ta ut ett nytt bankomat kort och sen in på systemet :) Och så ska vi självklart luncha på Cupido!
Fia kom hit idag så hon, jag och Bella har spelat lite och umgåtts :)
Nu sitter jag i min säng och har precis pratat med min kärlek som är på Terassen och dricker öl.. Gissa om jag blir avundsjuk? JA! Jag vill oxå ha roligt.. Men i helgen då ska jag ha roligt! Party-myran Veronica!
Nej om man kanske ska gosa med kudden nu. Skriver kanske imorgon! Sov så gott allesammans!
Ajuste fick bilder från syster från helgen vi firade mig så kan väl slänga ut dom på en gång :)


- En full Veronica på som leker med en krycka.

- Elin, Therese och Syster på Etage :)
- Jag och Therese.
- Haha cowgirl!

- Syster och jag Y

- Syster och jah igen, på Etage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar