2009-03-28

Lördag!

Är hemma hos min älskling och väntar på att vi ska åka. Vi ska till någon i hans släckt som fyller år och sen vet jag inte vad vi ska göra, blir nog lugnt ikväll med.
Igår slutade jag lite tidigare än jag skulle så jag var inne i stan redan 15.30.. Eftersom det var 1,5 timmar kvar tills älskling slutade passade jag på att kika runt på stan. Skulle handla ett par strumpbyxor men jag kom ifrån med lite saker förutom dom. Det blev en jätte fin stickad tröja, mjukisbyxor, 1 bh och 2 par trosor.. Dum som jag är! Vet att jag måste spara pengarna men så handlar jag onödiga saker ändå! Haha.. Men vad gör det om 100 år?
Sen när älskling slutat åkte vi hem till honom. Tog sedan bilen och åkte och handlade mat. Tacco fast med kyckling fick det bli och som efterrätt hade vi gjort en kladdkaka med after eight och grädde. Mumms vad gott det var! Kollade oxå på "The green mile", älskar den filmen! Det är ju så bra! Så efter allt det där var det dags att sova, klockan var då runt 2 tiden. Och när vi nästan somnat hör vi David och Alle + annat folk komma hem från krogen, inte lätt att sova då kan jag lova! Men till slut slocknade jag. Gick upp innan 10 imorse så jag skulle slippa stressa idag. Drack mitt morgon kaffe och tog en cigg i lugn och ro. Nu sitter jag här klar och vi ska inte åka förens om 1,5 timmar.. Suck! Nej nu är det dags för frulle. Ha en bra dag och helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar