2009-03-05

ZzZZZzzzZZ


Alldeles snart dags att sova men först tänkte jag skriva några rader :)

Igår var jag med syster på stan. Fixade mitt bankkort och inhandlade mig lite inför Lördag. Blev ett jätte snyggt skärp och några linnen. Åt oxå en jätte god lunch på Cupido! Hade en trevlig tripp på stan med många skratt som alltid tillsammans med min kära syster!
Var väl hemma runt 2 tiden och då kom Fia upp. Vi drack lite kaffe och åt en semla :) Mumms! Fick ett ryck vid 15.30 att vi ville åka in till stan så vi for ut till bussen och åkte först ner till henne och sen in till stan. Stressigt som bara den blev det men vi hann iaf med bussen.
När vi var klara på stan kom min kärlek och plockade upp oss och sedan begav vi oss hem.

Dagen idag har varit helt okej, har dock varit trött. Efter jobbet följde Fia med mig hem och hjälpte mig att göra fler slingor i håret, vart jätte fint och är super nöjd! Tack gummsan!
Sen har vi ätit mat, spelat kort, druckigt kaffe mm. :)

Nej nu känner jag att mina ögon inte hänger med riktigt så jag antar att jag får skriva Godnatt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar