2009-03-30

Jag bara hatar pengar!





Godmorgon allesammans! Har precis kollat och lagt undan pengar till såndant jag måste spara till denna månad, nu är det inte mycket kvar på konton kan jag lova! Det jag sparat till är:

  • Busskort

  • Saga fyller år

  • Tatuering

  • Kursen för körkort


Jag önskar jag vore miljadär!

Nog om trista pengar. Vaknade 9.15 idag och gick då upp, gjorde mig klar och drack lite kaffe. Kollade på klockan och då var den bara 9.45.. Suck! Jag sitter alltså här och har ingenting att göra innan jag ska åka till jobbet. Orkade inte sminka mig så då gick allt mycket fortare imorse, var bara att tvätta sig och slänga på sig kläder.. Lite skönt med tid över iofs! Idag slutar jag 17.30 och efter det ska jag hem och kika igenom körkortsboken lite snabbt :) Vill dock ha det där programmet till datorn så jag kan plugga på det viset, men ingen verkar ju ha det?! Har ju inte lust att slänga ut ytterligare 500:- på det.
Snart dags att gå till bussen såg jag nu! Skriver ikväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar