2009-03-11

Tjingeling!

Dagen har varit helt okej, har dock inte mått nå vidare bra.. Slutade 13 idag vilket var välldigt skönt, så efter jobbet besökte jag solariumet men fan vilket skit! Tycker inte man får någon vidare färg där.. Sen iaf träffade jag Fia :) Vi åkte hem till mig och jag hjälpte henne att färga håret, hoppas slut resultatet blev bra gumms!
Nu sitter jag vid min säng och ska alldeles strax röka och sen ta något att äta.
Igår åkte jag till min älskling.. Vi åkte och stor handlade eftersom grabbarnas mat nästan var slut, eller det fanns inte mycket att välja på om vi säger så. Sen efter det lagade jag och älskling mat. Det blev en pasta sallad med lax, räkor, kräftor, advokado och massa annat gott. Sedan blev det kaffe med grabbarna och Erik kom förbi.. Mycket trevligt :)
Ikväll blir det nog sängen tidigt, eller jag hoppas det. Känner att jag måste SOVA!
Nej nu måste jag få lite nikotin i kroppen, ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar