2009-03-31

Bra tidsfördriv!




Härlig dag med sol och värme! Kom till jobbet 9.30 imorse och då gick vi ut med barnen. Tog med en kopp kaffe och sedan satt jag i solen och bara njöt av vädret!
Slutade 17.15 idag och skulle då gått till Evelina men kände mig inte riktigt pigg för det.. Åkte istället hem och fick i mig lite mat och sedan 17.30 har jag och Bella suttit vid varsin dator och gjort teori-prov.. Känner mig riktigt duktig! Har även i mellan proven läst boken.. Men usch vad krångligt allt är och så mycket saker att kunna! Klart jag visste att det var mycket men så här mycket är ju nästan omöjligt att få in i huvudet känns det som.


Nu har jag pausat från pluggandet och väntar just nu på min kärlek som är på väg :) Ska bara mysas ikväll, kommer ju inte ses förens på Fredag :(
Ska även försöka träffa syster i veckan hade jag tänkt. Ska kika en dag som passar bra :)


Nu ska jag nog ta mig nått litet att äta.



Vägen är lång tills det är mitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar