2009-03-26

Evigheternas väntan!

Dagen har varit bra :) Jobbade mellan 7.30 till 15.45 och dagen gick fortare än förväntat. Efter jobbet åkte jag direkt hem till pappsen och på vägen hoppade Fia på :) Som dom andra dagarna skulle vi än en gång fixa med pappren och skit till körkortet. Kan lova att jag är lagom less på det här nu.. Allt har bara varit så krångligt med alla pappren och vilken körskola man ska ta intensivkursen pån- Vilka pappren man ska skicka och vart och lalala! Men nu har vi fått en klarhet i alltihop så imorgon skickas dom :) Mitt i allt om körkortet blev den en bit rabarber paj med vaniljsås och kaffe till det, mumms vad gott och passande det satt! Känns dock tråkigt att man kommer få vänta i evigheter innan man änns får börja övningsköra.. Men men har jag klarat mit i 2 år borde jag klara mig i 2 månader ;)
Fia åkte väl hem strax efter 20 och sedan dess har jag inte gjort så mycket. Pratat med min älskling om helgen och sen suttit här framför datorn. Ska snart röka en sista gång sen kolla på en film och sova :)
Skriver antagligen inte någonting imorgon så får se om det blir någon uppdatering från min sida alls denna helg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar