2009-03-19

Hejsan Hoppsan!

Dagen har varit så bra hittills. Dock kom jag 30 minuter förtidigt till jobbet, trodde jag började 9 men icke det. Igår efter jag jobbat klart åkte jag hem och hjälpte pappsen med att städa :) Duktiga jag! Så här bra som jag mår nu har jag inte mått på länge.. Känns så skönt!

Just nu har jag rast och då passade jag på att springa till affären och handla 2 påsar godis :) En Brio grädd cola och en påse med några mjuka choklad saker, mumms! Var så söt sugen så då är det ju den enda utvägen! För mig räcker det inte att stoppa ett tuggummi i munnen utan jag måste ha godis.

Idag tänkte jag åka till syster men vet inte om jag ska ta det imorgon istället, känns roligare att sova där då eftersom hon och jag ska tillbringa våran Lördag på stan :) Och sen så kommer min Carina hem idag Y Men vi får se hur jag gör.. Blir iaf inget Åland för mig på Lördag då jag verkligen har brist på pengar och jag vägrar att låna, eftersom den här månaden är den sista jag har kvar att betala på min skulld till pappa skulle det kännas skönt att nästa månad är alla pengar mina! Så Åland får jag skippa, åker ju på kryssning nästa helg så jag klarar mig ;)

Snart kommer min kära syster hit och hämtar Saga så jag ska nog gå ut och röka nu en sista gång innan min rast är slut.
Ha en underbar dag allesammans i det soliga vädret :)

Har ju köpt en ny mobil oxå, det glömde jag nämna! Slänger in en bild på den så får ni se min nya skönhet!
Visst är den vacker så säg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar