2009-03-30

Måndagen slut nu dags för att krypa till kojjs!

Dagen på jobbet gick bra. Eller ja den började väl sisådär eftersom busstrafiken var inställd pga en olycka. Så jag stod vid bussen och väntade och väntade tills det kom förbi några och berättade vad som hänt. Såg då att det stod en polisbil en bit nedanför oss, gick dit och frågade lite, nyfiken som jag är! Gick hem och beslöt mig för att ta cykeln.. Självklart var jag tvungen att cykla förbi där olyckan hänt och usch det var lite läskigt att se. Men fram till jobbet kom jag till slut!
Förutom det så gick dagen kanon! Efter jobbet åkte jag hem och här var Fia :) Satte mig och åt lite mat.. Sedan satt vi alla 3 i sisådär 2-3 timmar och gjorde "Teori-test".. Riktigt roligt, men svårt! Och nu har jag läst körkorts boken i nästan 1 timme. Känns bra att ta tag i det här i tid, känner jag mig rätt så sitter jag där annars och råpluggar sista veckan, vilket jag inte har lust med! Men men.. Känner att mitt huvud är helt slut efter allt pluggande så nu säger jag Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar