2010-02-10

Dags för en siesta!

Ja det är precis vad jag ska göra efter det här inlägget:)

Efter jobbet tog jag mig en liten promenad i det fina vädret! Det var så skönt och glad blir man när solen lyser.. Idag var det så solen nästan värmde! Snälla snön försvinn!

Så vad ska man hitta på i helgen då? Hmm.. Fredagen är bokad iaf! Detta ska göras:
  • Luncha hos min kära farmor och farfar tillsammans med mitt hjärta
  • Efter det in till sthlm och titta på lill-älsklingen! LÄNGTAR!!
  • Äta ute
  • och på kvällen ska vi till bror

Låter som en bra början på helgen iaf:) Får se vad som händer mer.. Nej nu är magen mätt och belåten, dags för oss att vila!

Våran lilla kärlek, snart får vi se dig igenY Usch usch usch vad jag längtar! Endast 2 dagar kvar nu!

(Bilden lånad från google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar