2010-02-20

Kväll.

Redan kväll? Min dag har som sprungit iväg känns det som.

Syster och mamma kom hit runt 12.30, fikade och satte sedan i systers förlängning.. Var väl klar strax innan 15 tiden och då åkte jag upp till pappsen min. Där var även min bror och hans familj.
Pratade, umgicks lite och sedan blev det pizza:) Mycket gott och mysigt!
Sen pang, så var klockan 19?

När jag kom hem från pappsen skulle jag vara så duktig och baka inför imorgon. Men vad upptäcker jag då? Jo jag glömde köpa margarin! Inte så lätt att mäta upp 100g i ett smörpaket? Duktigt Veronica! Så imorgon får jag hoppa upp tidigare ur sängen för att baka(jag som skulle sova).. Jaja!

Lill-älsklingen har varit vaken en hel del idag:) Jätte mysigt! Hon vänder på sig, snurrar runt i magen och trycker här och där med sina händer/fötter.. Y


Haha vilken liten mage jag hade där, inte mycket att komma med!



En bild på mig och min kärlek förra sommarenY Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.. Du gör mig hel älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar