2010-02-07

Skön helg!

Det är precis vad jag har haft! Har umgåtts med en del nära och kära och bara haft det trevligt:)
Igår så vaknade jag runt 10.30.. Gick då upp och gjorde mig klar för besöket i Harbo.. Senare vaknade (eller jag väckte) min älskling och det blev en god frukost.. Åkte in till U-sala först för att älskling skulle handla på bolaget och sedan begav vi oss till hans kusin..
Blev bjudna på dom godaste kakorna och den godaste tårtan jag ätit på länge, så det satt inte alls fel i magen! Var även jätte mysigt då vi satt och pratade om allt ett bra tag med Mats och Maria(Robbans faster och farbror tror jag det blir ?) Dom är så gulliga!
När vi var på väg hem bestämde vi oss för att besöka bror med familj.. Så vi handlade ihop lite mat och så vart det en goood middag där:) Fläskfilé, friterade potatis "cirklar", sallad och bea sås. Älskling och bror tog sina skridskor och drock och spelade lite hockey och jag och Josse passade på att prata lite tjej-prat..
När killarna kom hem igen vart det chips, ostbågar och film, Sommaren med Göran.

Min bror och Josse ska ha barn precis efter oss:) Josse är nu i vecka 24 och jag i vecka 27, jätte roligt att ha någon i ens närhet ska ha nästan precis samtidigt!

Nu kurrar magen så jag ska ta mig något att äta:)
Idag ska jag städa samt försöka hinna ut på en promenix i det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar