2010-02-24

Härlig dag!

Dagen har varit näst intill toppen:) Jobbade bara 4 timmar idag, vilket var väldigt skönt och passande eftersom min kärlek var ledig idag. Så när jag slutat tog vi oss en promenad i det fina vädret.. Efter promenixen vart det lite städning här hemma + tvättning och sedan matlagning:) Så nu sitter vi i soffan mätta och belåtna..

Igår efter jobbet så kom Robbans kusin Sandra förbi och kikade hur vi bodde. Mycket trevligt var det:) Det vart en del bebis prat eftersom hon oxå väntar en liten guldklimpY Det är verkligen roligt när man har flera i sin omgivning som är gravida.
Efter hon åkt så kom syster och Saga med presenter till mig:) Fick jätte fina och nödvändiga saker!


En hjärt-lyckta, jätte söt!

Showergel och budy butter, luktar gudomligt gott och jätte bra!

Nagellack, brun utan sol och en poleringsfil.

Min fina blomma som jag fick av farmor och farfar.

Där var en del av det jag fick av syster + familj..Nu är det dags för en dusch.. Sedan kanske en fika uppe hos pappa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar