2010-02-08

Måndag igen..

Fortfarande ont i ryggen från städningen igår, att man inte ens ska kunna städa utan att rygg-jäveln gör ont i 2 dagar! Jaja.. Idag är jag ledig från jobbet, så skönt! Behövdes verkligen! Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på, försöka ta mig ut i friska luften iaf och så ska jag skicka auktioner(säljer på tradera) samt laga mat:)

Skulle så gärna vilja åka in till stan eller till Thuns men plånboken säger verkligen nej till det! Måste ju spara pengarna tills på fredag då vi ska på ultraljudet i sthlm! Ohh så jag längtar efter att få se våran lilla plutt igen!
Och på lördagen ska vi ju faktiskt till Thuns för att köpa lite bebiskläder:) Mys!

Tog ny magbild igår eftersom jag gick in i vecka 27.. Måste säga att tiden går så fort! Jag har nu varit gravid i 184 dagar och jag har bara 96 dagar kvar till BF..


YYYYYYYYYYYYY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar