2010-02-20

Lördag 20/2

Lördags morgon, här hemma sitter jag själv för min kärlek jobbar:( Så trist att inte få vara med honom! Men dagen ser ganska så fullspäckad ut:
  • Förlänga systers hår(tar ca 1,5 - 2 timmar.)
  • Åka till pappa på en snabb visit.
  • Hem och baka inför morgondagen

Fyller ju år på måndag men ska "fira" mig imorgon med släckten.. Så jag ska baka! Känns dock jätte trist när mitt konto endast består av 300:- Haha.. Men man tager det man haver!

Gårdagen så var vi ju på begravning, min första begravning! Usch jag bävar mig för att gå på en till.. Det var hemskt! Men även tråkigheter måste hända i ens liv, tyvärr! Efter så blev det fika och senare på kvällen gick vi alla(Älsklings släckt) ut och åt.. Dom hade bokat bord på "Le park". Jätte mysigt var det och super god mat! Det gillades.

Åkte därifrån runt 19 tiden, in till bolaget och sedan hem till bror för hockey matchen. Kom väl hem runt 00.30 tiden inatt och då väntade sängen.. Nu ska jag kila ner till den DYRA ica butiken vi har här på landet(man blir rånad av att handla där).. Men idag så måste jag! Det ska handlas lite kakor samt läsk tills imrogon!

Sist men inte minst: Grattis Evelina gumman på din dagY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar