2010-02-05

Solsidan.

Nyss kommit ut ur en dusch.. Rakat benen, målat både finger- och tå naglarna.. Peelingen får göras imorgon bitti:) Att raka benen och måla tånaglarna var verkligen inte alls så lätt! Magen tog i och det var obehagligt! Kändes som den lilla älsklingen mosades!

Colan och godis påsen är mina vänner just nu, och tv:n så klart(det är ju let´s dance). Haha jag gillar Willy.. En go gubbe som verkligen inte kan svänga sina lurviga! Och efter detta program är det ju solsidan. Får inte missas!

Blev lite ändrade planer efter jobbet, fick fin besök av Evelina:) Vi har suttit och pratat i ca 3 timmar och om vad är nog inte så svårt att lista ut;) Blev inte bara bebis prat, men mycket blev det och jag bara älskar att prata om dom små liven!
Nu har jag ledigt tills på tisdag vilket behövs! Ska bli så skönt med en extra dag att vila ut på.


Hittade den här gamla bilden på min kärleks telefon.. Inte okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar