2010-02-15

Dålig update..

Helgen vart full, så därav ingen bloggning!

Fredag: Jag och min kärlek åkte till min farmor och farfar. Åt en god lunch, pratade och fikade.. Hade jätte trevligt, trist bara att man inte träffas oftare!
Vid 2 tiden var det dags att bege sig mot sthlm för ultjaljudet.. Tog sin lilla tid att hitta dit, men vi fick en bra vägbeskrivning av farfar, som tur var!
Och ultraljudet var - helt fantatiskt! Vilken upplevelse! Vi fick även reda på att det var en liten tjej:) Vilket kom som en stor överraskning, vi båda hade ju trott kille:) Hon såg så fin ut våran lilla älsklingY
Sen fick vi ännu en till överraskning, BF(beräknad födelse, för er som inte vet) vart nu den 10/5. Så 5 hela dagar tidigare:)
Efter sthlm ville syster samt bror se Dvd:n med ultraljudet så vi åkte först till syster och sedan till bror. Kom väl hem runt 01 tiden på natten och då bums i säng. Helt död efter dagen var vi alla 3!

Lördag: Gick upp i tid, ingen sovmorgon här inte! Gjorde mig klar och sedan åkte vi in Gränby Centrum för att shoppa till lill-älskling:) Vi hittade en hel del med kläder som köptes till henne, det var så mysigt att gå där och äntligen få handla bebis kläder!
Vart efter det en fika hos Alle, David och Knut.. Robbans mor kom dit och nästan reste av släckten för att se dvd:n.. Haha! Men det var roligt att alla ville se våran lilla tjej.
På vägen hem så åkte vi till min pappsen och Carina. Fikade samt tittade på dvd:n även där:)
Sen var det faktiskt dags att åka hem och göra iordning mat, taco blev det. Väldigt gott!
Resten av Lördagen vart det bara mys med min älskling och ganska så tidigt i säng.

Söndag: Upp tidigt igen för att även denna dag bege sig in till stan. Älskling skulle spela match så då passade jag på att fika hos min mammsen. Självklart ville mamma oxå se dvd:n så nu har jag sett den 5 ggr:) Haha.. Var jätte mysigt att träffa lilla mamma, vi pratade en hel del om allt mellan himmel och jord! Tyvärr så ses vi alldeles för sällan!
Vid 2 tiden var matchen slut och vi åkte hem.. Fixade iordning lite mat och sedan ringde min kära bror som ville spela hockey med min man.. Så ja, vi åt upp maten och begav oss dit:) Men det är som alltid lika trevligt att vara där så det gjorde mig ingenting! Kom väl hem runt 23 tiden och då var jag trött som få.. Så runt 23.30 sov vi som 2 grisar!

Oj såg precis att jag börjar jobba om 5 minuter:) Blir mer update ikväll!



En väldigt trött Veronica imorse klockan 06.15..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar