2010-02-11

Torsdag 11/2

Visste ni att det bara är 11 dagar kvar tills jag fyller år? 21 hela år blir jag.. Inte illa!

Kände verkligen att mitt humör var rent ut sagt piss idag! Fan, jag hatar sådana dagar då minsta lilla irreterar en, stubinen är så kort den bara kan bli! Precis en sådan dag hade jag idag..
Så det passar perfekt att jag är ledig imorgon så att mina batterier får laddas rejält!
Men nu så har jag fått i mig mat och ska strax ta mig en dusch.. Humöret känns l i t e bättre, är dock jätte trött och har ont i min lilla rygg.. Men jag lever så klaga ska man ju inte;)

Igår så åt jag och min älskling en varsin semla, oj så gott det var!
Apropå gott, min smak har inte kommit tillbaks, inte heller min lukt(nämnde att den försvunnit i ett blogginlägg, för ca 3 dagar sedan).. Känner lite lite smak på dagarna, sen senare på kvällen då är den borta, likadant på morgonen! Det är riktigt jobbigt och irriterande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar