2010-02-17

Jag borde inte klaga utan hålla käften!

Jag har så fruktansvärt ont i min lilla rygg och har haft det i x antal dagar nu.. Men egentligen borde jag inte klaga! Jag har haft en smärtfri och alldeles underbar graviditet hittills.. Och man kan ju inte komma undan helt från det jobbiga!
Dock är det väldigt jobbigt när ryggen till och med gör ont när jag sitter.. Ingenting hjälper! Märkte det igår när jag skulle sova! Hur jag än låg så gjorde det ont?! Det blir bara värre och värre hurrni..

Nog om ryggen:) Lill-älskling i magen har varit extremt lugn i 2 dagar nu.. Känner henne knappt! Vilket gör mig orolig.. Kände henne precis men inget mer än att hon vände och vred på sig.. Jag saknar ju sparkarna!

En av mina kollegor gör just nu äppel-paj till mellanmål:) Haha vilken tur jag har! Nu åter till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar