2010-02-28

Helgens slut..

Helgen har varit kanon, fullt upp varje dag!

Fredagen började med besök hos MVC för min och Josses(brors tjej) del.. Allt såg jätte bra ut:) Efter det vart det besök på Gränby C för våran del. Vi åt en jätte god lunch och sedan vart det lite fynd åt våra små skatter.. Bilder kommer i slutet av inlägget! Klockan tikade iväg och Josse skulle hämta barnen på dagis så vi for dit och sedan hem till dom.. Fikade och på kvällen blev det en god taco middag! Jätte mysigt.
Lördagen så vaknade jag och min kärlek 08.20?! Haha.. Gick iaf upp och gjorde oss klara för en dag i staden (igen för min del).. Åkte in till Lekia och kikade efter spjälsäng.. Tur som vi hade hittade vi ett "paketpris", spjälsäng + skötbord, jätte snyggt! Så på fredag ska vi hämta det:) Kom även därifrån med spjälsängsskydd, täcke, kudde, bäddset + hennes första gosedjur:)
Hem och slängde av allt vi handlat och begav oss sen till bror. Grabbarna började med maten så jag,Josse och barnen åkte till "Godis-Lunden" och handlade masssssviiiiis med gott:) När vi kom hem så hade dom gjort Pizza, och dom lyckades vekligen! Den var så god.
Kvällen bestod av att ett helt killgäng spelade hockey, drack öl och whiskey och jag,Josse och Michaela hade en myskväll med godis och tjejprat:) Fick även mitt hår slingat igen, jätte jätte nöjd vart jag! Bild kommer ikväll eller imorgon.

Jag har även hunnit blivit sjuk! Har jätte ont i halsen samt att det börjar gå upp i öronen idag! Jag vill inte! Det började igår att jag hade lite ont i halsen på morgonen senare vart det bara värre och idag känns det som knivar när jag sväljer.. Får hoppas att det blir bättre annars blir det inget jobb för min del imorgon"/

Här är våran skatts första gosedjur:) Min favorit Heffaklumpen!

Köpte även denna söta body från Name it.


Och här är våran egna lilla älskling! Hon är den finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar