2010-02-23

Ja då var man 1 år äldre!

Igår så fyllde jag år:) Firade min födelsedag tillsammans med min älskade pojkvänn. När jag kom hem så väntade en underbar middag, rosor på bordet, ett super fint kort, en chokladkaka, en silver klocka(får välja den själv i veckan) och bioY
Firade med familjen i söndags, jätte mysigt även då. Det är så sällan dom är hemma hos oss så det var jätte roligt att för en gångsskull få bjuda på fika:) Haha.. Fick av bror och hans familj + Bella presentkort på Ikea(behövdes eftersom bebis saker ska inhandlas) och ett jätte fint silver halsband med 2 "brickor" där jag ska skriva in "Robert" på den ena och på den andra min dotters namn:) Vad nu hon ska heta:) sen fick jag presentkort på Lindex, blommor mm.. Tack familjen för alltY

Sitter nu på jobbet och ska ta mig en rast, tänkte ut och röra på fläsket;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar