2009-02-27

Aj Aj Aj!





Vilken härlig Fredag :) Sitter här själv och barnen sover, vilket dom har gjort sedan 12 och nu är klockan 13.30! Det kallar jag RAST!

Efter jobbet åker jag in till min älsklings jobb för att vänta på att han slutar och efter det ska jag köpa en ny dator :) Om jag hittar någon vill säga. Sen hoppas jag på en tripp till Gränby C, så ska försöka övertala honom att åka dit :) Om han inte vill det åker vi hem till han och bara tar det lugnt, vilket jag ska göra hela helgen. SKÖNT!



Var hos doktorn imorse igen och tog prover, får svaren någon gång nästa vecka. Gick bra där förutom att tanten stack nål-fan fel 2 ggr så då var hon tvungen att sticka mig i andra armen också och då funkade det. Aj mina armar, har ont efter det. Haha vilken kyckling jag är!





Nu ska jag göra iordning för mellanmålet :) Skriver imorgon igen..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar