2009-02-24

Trött och vill sova i evigheter!

Sitter hemma hos min kära syster och slöar, har precis duschat och snart ska vi göra en "choklad-ansiktsmask".
Jobbet gick bra idag förutom att jag som vanligt inte har någon ork och mitt humör inte är på topp. Ska till doktorn på Torsdag och göra en "hälsokontroll" eller vad det heter, ska bli skönt!
Det känns så tråkigt att jobba nu när jag mår som jag mår, jag vill bara att tiden ska gå så jag får komma hem och vila. Jag vill orka göra saker igen och inte bara vara trött!

Imorgon kommer min älskling till mig.. MysMys!
I helgen hoppas jag på att det blir en tripp till Åland som vi tjejer pratat om, skulle vara jätte roligt! Sen blir det ju systemet på Fredag ;)
Nej nu ska jag röka med syster, ha en bra kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar