2009-02-13

Dålig start men nu så är det på bättrings vägen!

Som jag skrev imorse mådde jag inte direkt bra, har iofs inte gjort det på bra länge. Men jag har mina dagar då jag känner mig någorlunda pigg och har lite ork i kroppen, och idag är det en sådan dag! Det känns så skönt! Har orkat busat med barnen på jobbet och allt det där jag aldrig brukar orka. Så min dag har varit underbar. Dock börjar jag känna mig trött i kroppen nu och all min ork är borta, men jag ska ju bara ta det lugnt idag så vad gör det. Nej usch, slut med gnäll nu!

Tänker lite på när jag fyller år vad som ska göras, skulle ju gärna vilja åka ålandsbåten och sen dra ut på krogen, men det finns ju ett problem som alltid - PENGAR! Fan att allt ska va så dyrt. Syster har planerat att vi ska ha mammas lägenhet och vara där innan vilket oxå skulle vara roligt.. Ska höra lite med Evelina och se vad hon vill :) Men det kommer nog lösas..

Min älskling, min älskling.. JAG SAKNAR DIG! Jag vill inte att du ska åka :( Fast jag vet ju att du kommer ha så roligt och det är du värd. Och du kommer ju hem om inte så många dagar, så jag ska nog klara mig :) Huvudsaken är att eran resa blir lyckad <3

Sitter hos min syster nu igen och tittar på när Thomas lägger in golv :) Fint blir det! Lyssnar på lite party musik på datan samtidigt, hör nog hur Thomas nynnar med musiken. Haha! Väntar bara på att syster ska komma hem. Och jag ska nog avfärga mitt hår idag och slänga i en brun och om ett tag ljusa slingor, börjar tröttna på att det alltid är svart i längderna och brunt upptill, inge vidare snyggt! Så nu ska jag göra lite förändring om jag vågar :)
Dags för en cigg och kaffe nu, MUMMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar