2009-02-14

Alla Y:ans dag!

Ja, idag är det dagen då man ska köpa blommor eller choklad osv. och visa hur mycket man älskar någon. Okej? Konstig dag enligt mig. Tycker det känns lite skumt att det finns en sådan dag. Man ska väl visa det precis lika mycket dom andra dagarna hur mycket en älskades betyder för än och hur mycket man älskar sin kille/tjej. Haha ja, jag kanske är ensam om att tycka så här men alla kan ju inte tycka lika. Visst dagen kan vara mysig men den är fan överdriven!
Idag ska jag in till stan med pappa och carina, vi ska äta kina mat och umgås. Ska bli jätte mysigt tycker jag :) Sen ska jag nog hem och bara ta det lugnt. Min kropp är inte riktigt pigg känner jag. Evelina ville dock att jag skulle komma till hennes kille ikväll, dom skulle dricka lite men det känns som att jag behöver vila. Nästa helg Evelina då jävlar!
Har pratat med min kärlek idag och usch så jag saknar honom, undra om man kan dra honom igenom mobilen så han kommer till mig? Ja, önsketänkande! Men förhoppningsvis ses vi ju om sisådär 3 dagar om man räknar med denna.
Igår iaf efter all min uttråkning bestämde sig jag och pappsen för att åka ner till syster och Thomas för att dricka lite :) Kvällen vart välldigt lyckad med skratt som aldrig förr. Spelade kort och hade så trevligt. Kom väl hem runt halv 2 tiden inatt och somnade nog runt 3.

Nej mina vänner nu ska jag ut i kylan och ta mig en cigg och sedan bättra på utseendet. Ha en bra alla Y:ans dag ni som firar den :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar